📍 Startlocatie: The Blue Gym
🕢 Inloop vanaf 19:30 uur
🕗 Aanvang programma: 20:00 uur
Vanavond is het zover! We trappen de avond af bij The Blue Gym, waar de gemeente een korte toelichting zal geven en ook het Jaar van Oda centraal staat.
Daarna gaan we samen op pad langs inspirerende bedrijven in het centrum van Sint-Oedenrode. Een unieke kans om te zien wat er allemaal speelt bij lokale ondernemers én om waardevolle connecties te leggen.
🧥 Tip: We gaan aan de wandel, dus check het weerbericht en neem eventueel een paraplu mee!
Tot vanavond!
Met ondernemende groet,
Het bestuur van Ondernemend Sint-Oedenrode